Vad tycker våra kunder?

Nedan kan du läsa vad några av våra våra tusentals svenska kunder tycker om Swedish Wild:s viltkött och service. Lämna gärna en recension efter ditt köp och skriv gärna en rad vad du tex tycker om köttet och leverans. Recensioner är jätteviktigt för oss så att vi vet vad vi gör bra och vad vi behöver förbättra. Tack på förhand!
Based on 8673 reviews
85%
(7352)
9%
(765)
4%
(316)
1%
(117)
1%
(123)
Mjuk och saftig

Bästa förpackning, professionellt. Ren köttet är mer på den mjuka sidan, behöver torkas lite till i min smak. Sälta och rökningen är najs

Bra i allt

Fantastisk smak, och mör konsistens, skickat snabbt! Vad kan bli bättre? En fråga: jag har förstås beställt ny förpackning och undrar om jag kunde få den som vanligt i ofodrat kuvert?

B
Älgryggbiff
Börje S. (Sundbyberg, SE)
Jättegod

Jag brukar ge den en stekyta först. Sedan in i ugnen 150 gr och ca 60 gr innertemp. Vila ca 10 min i smörpapper. Skär upp och njut. Enbärssås och vinbärsgelé eller rönnbärsgelé och potatis.

U
Älgryggbiff
Ulrica (Stockholm, SE)
Älgryggbiff, så gott

Vi grillade älgryggbiffen med den marinad jag också köpt till. Det blev så gott. Köttet var mört, saftigt och så smakrikt. Så gott!

D
Wagyu Entrecôte - MB9
Drazen R. (Malmö, SE)
Bästa köttet

Kan bara säga att denna var bästa köttet jag ätit i mina 46 år. Stekt i pannan,kort tid på hög värme.

M
Vildsvinsburgare
Marie J. (Gothenburg, SE)
Vildsvinsburgare

De var goda, det blev en sås av vätska som kom ut vid stekning och den var fin. Får alltid fina varor från er, kan tycka ibland att det är dyrt men förstår att det är så med jakt, styckning och emballage. Hälsningar Marie

F
Älgentrecote
Frank B. (Hamburg, DE)
Alles perfekt!

Die beiden Stücke kamen pünktlich und auch noch gut gefroren bei mir an.
Der Festschmaus war gelungen.
Meine Gäste waren begeistert und freuen sich auf das nächste Mal.

Wagyu kött

Vi köpte flera köttbitar. Har grillat och det blev bra. Nästa köttbit kommer vi att steka i stekpanna då den grillade kändes lite torr, kanske beroende på att bitarna var lite tunna.
Mycket nöjd med Swedish Wild och hur snabbt allt levereras.

Gott

Smakade precis som jag tänkt mig, top notch!

B
Rökt renhjärta
Bo K. (Falun, SE)
Det bästa av bästa

Rökt renhjärta, rökt lax, västerbottenpaj och Dopp i KOPP då är lyckan fullständig.

D
Wagyu Ryggbiff - MB9
Dan G. (Malmö, SE)
Mycket gott

W va godast mot A
Men absolut inte värt merkostnaden
Angus är nya familjefavoriten😋👍

Wagyu

Supert produkt

H
Rökt renhjärta
Håkan L.

Renhjärta rökt suveränt god😋😋👍

A
Älgentrecote
Ann-Louise G.
älgentrecote

Helt okej! Mör och fint kött!

T
Älgentrecote
Tommy E.
Älgentrecote, en godbit!

För mig en bortglömd delikatess på grillen nu återupptäckt! Kommer ta den med i midsommar,

Gott

Var det godaste köttet jag smakat björnköttt

L
Grytbitskött av älg
Laila (Gothenburg, SE)
Älgkött

Stoppat det i frysen men frakten var bra. Snabb leverans

A
Abborrfilé
Albin S. (Berlin, DE)
Wie immer-sehr zufriedener Service und gute Qualität,.DANKE !!!

Wie immer-sehr zufriedener Service und gute Qualität,.DANKE !!!

B
Gösfilé
Birgitta A.
Gösfile

Snabb leverans. Supergod.
Bara ett fel, jag köpte för lite😀

R
Abborrfilé
Roland S. (Stockholm, SE)
Perfekt fisk

Aborrfiléen var perfekt och mycket god att smörsteka utan panering.

M
Älgfärs
Monica A.
Älgfärs

Snabb leverans och bra paketerat . Mycket fin älgfärs.

En riktigt festmåltid när som helst..

I stekpannan med smör, vitlök och timjan. Ös med jämna mellanrum under stektiden. Serveras med ugnsrostad potatis och blåbärssås.

Älgentrecoten är otroligt god och läker.

Bästa och möraste biten på älgen.
De gäster vi bjuder på denna delikatess undrar alltid var man kan köpa den.

S
Rökt renhjärta
Sven C.A. (Gothenburg, SE)
Rökt renhjärta

Det var första gången jag och hustru åt rökt renhjärta. Vi väntade oss något gott, men det överträffades med råge!
Det serverades såsom Carpaccio;
”helt fantastiskt gott”

T
Gösfilé
Torbjörn N. (Stockholm, SE)
gösfile

underbar god ..........